BARIS AKARSU KAZA YAPTIĞI YER BARIS HAKKINDA HER ŞEY

Barış Akarsu, yoğun bakımda 5 gün süren çabalara rağmen kurtarılamadı. 28 yaşında hayata veda eden Barış Akarsu’nun kalbinin durduğu açıklandı. Beş gündür umutla iyi haber bekleyen sevenleri, bu acı haberle yıkıldı. 

Oyuncu ve şarkıcı Barış Akarsu, geçen cuma günü Bodrum’da trafik kazası geçirmiş, arabada bulunan arkadaşları Zeynep Koçak (20) ve Nalan Kahraman (37) hayatını kaybetmişti. Ağır yaralı olarak kaldırıldığı Bodrum Özel Hastanesi yoğun bakım ünitesinde tedaviye alınan Barış Akarsu, 5 gün süreyle ölümle pençeleşti.

5 gün süreyle sevenlerinin, hayranlarının yalnız bırakmadığı Barış Akarsu’nun dün saat 21.00 sıralarında kalbinin durduğu açıklandı.

Hastane önünde, televizyon ve internet başında umutla bekleyen sevenleri, doktor Abdullah Servet’in duyurduğu haberle gözyaşlarına boğuldu. Operatör doktor Servet, “Maalesef bu gece Barış Akarsu’nun kalbi durdu. Beklenen bir olay. Sonunda böyle bir olay olabileceğini öngörmüştük. Bu 3 gün önce olabilirdi, 3 gün sonra olabilirdi. Maalesef bu akşam meydana geldi. İkinci defa kalbi çalıştıramadık ve Barış’ı kaybettik” dedi.

TÖREN MEMLEKETİ AMASRA’DA

Tepkiler nedeniyle büyük bir izdiham yaşanırken Akarsu’nun cenazesi, güçlükle hastaneden çıkarılıp, ambulansla Bodrum Havalimanı’na götürüldü.

Akarsu’nun Amasra’dan bir otobüsle “geçmiş olsun” dilemek amacıyla gelen hemşehrileri de, cenazeyi taşıyan ambulansa, havaalanına kadar eşlik etti. Uçakla önce İstanbul’a getirilen cenazeyi, Atatürk Havalimanı’nda Seyhan Müzik’in sahibi Mehmet Seyhan, gazeteci Yüksel Aytuğ, yakınları ve sevenleri tarafından karşıladı. Barış Akarsu, İstanbul’dan da sevenleri tarafından, son yolculuk için memleketi Amasra’ya uğurlandı. Cenazeyi, Bartın’da hemşehrileri, sevenleri karşıladı. Cenaze, Bartın Devlet Hastanesi morguna kaldırılırken, hastane personeli ve bekleyenler gözyaşlarına boğuldu. Barış, yarın memleketi Bartın’da toprağa verilecek.

FOTOĞRAFLARA İNCELEME BAŞLATILDI

Bu arada, ölüm haberinin açıklanmasından önce sanatçıyı yoğun bakım ünitesinde tedavi görürken, gizlice çekilen fotoğraflarının bazı internet siteleri ve televizyonlarda yayınlanması tepkilere neden oldu.

Bu gelişme üzerine, savcılığın talimatı ile hastaneye gelen jandarma olay yeri inceleme ekipleri, Barış Akarsu’nun tedavi gördüğü odadan parmak izi aldılar.

Dr. Abdullah Servet, gizlice çekilen ve bazı kanallarda servise konan fotoğraflarla ilgili Bodrum Cumhuriyet Savcılığının inceleme başlattığını belirterek, “Savcı ile bu işin peşini bırakmayacağız” dedi.

changeTarget(document.getElementById(“news_content”))

170 Yorum

  1. yaaa ölemezsin barış neden bunu bize yaptın ben sensiz napcam

  2. şimdi nasıl su içilir ki senin hayatta olmadığını bildikten sonra şimdi nasıl şarkı dinlenir sen söylemedikten sonra sen ölemessin yapamazsın bunu bize sensiz ben nasıl yaşarım nasıl gülerim senin o duman gözlerini görmeden hadi şimdi bunlara cevap ver kak ayağı cevae ver ben senin için herşeyden vazgeçtim sen benim vazgeçilmezim oldun barış ne olur kalk şaka yaptım de sizinleyim de yaşayamayız sensiz ve şunu unutma 4 temmuz 2007 benimde ölüm günüm

  3. Barış sen ne yaptın sevenlerinin hayatını karattın ama olsun seni tüm kalbimizle seveceğiz

  4. Barış abi niye sevenlerin hayatını karattın seni çok seviyorduk ama olsun seni tüm kalbimizle seveceğiz

  5. barış akarsu ile o kadar tanışmayı istiyodumki bu sene yada seney konserine gelcektim ama bodrum beldesinin sayesinde abimizi kaybettik belediye başkanına sesleniyorum meslegini yapamıyosan bırak insan bi ışık koyar oraya be nasıl bi belde orası ya barış gibi bi degerli insan nasıl ölür ya ben gelmem bidaha bodruma gelmicemde lanet olsun yaaaaa

  6. seni çok seviyoruz ve asla unutmayacağız senin için kuran okudum allah rahmet eylesin

  7. MERABA BEN BARIŞ LA YAİADIM VE BARIŞIN ÖLDÜĞÜ GÜN BEN DE ÖLDÜĞÜMÜ HİSSETTİİM BENİM İÇİN BUNDAN SONRA EN KÖTÜ GÜN 5 TEMMUZ OLACAK 5 TEMMUZ DAN NEFRET EDİYORUM NE YAPTIN BARIŞ BENİ VE TÜM SEVENLERİNİ YAKTIN ÇOK ERKEN GİTTİN BE BARIŞ SEVENLERİNİN ÇOK ERKEN AĞLATTIN

    GÜLE GÜLE BARIŞ
    DUALARIMIZ SENİNLE..!

  8. barıs abı sen bızı nasıl bırakıp gıttın sevenlerınıde benıde cok uzdun sen nasıl olürsun hey belıdıye baskanı sana seslenıyorum ınsan oraya bır ısık katar sızın yuzunuzden barıs abımızden olduk sızı baskana sıkayet edecem ve elımden ne gelırse yapacagın barıs abım ıcın allah ramet eyleysın

  9. barıs abı bızı bırakıp nerelere gıtın bızı cok uzdun artık ben nasıl senın sarkılarını dınlıcegım nasıl fılımlerı nı ızlıyecemgım senın ne zaman resmını gorsem hep aglıyorum keske senın yerıne ben olseydım ve bu dunyadan kurtulsaydın

  10. barıs abı ben oguzhan senı cook sevıyodum ben senı hıc unutmayacam gecen amasraya gıtmıstım.sonrada sen oldun benbım en cook sevdıgım rock sarksıcısın sen hepte oyle olcan

  11. lan kahpe dunya onuda bızden kopartınya ben artık ne deyeyım daha 28 yasındaydı

  12. barışı sevenler dualarını ondan eksik etmez onun için barışı unutmayınızlütfen arkadaşlar.

  13. ÖLEMLE OLUNMEZ DIYE BIR ATA SOZU VAR AMA NEYSEKI OYLE DEHIL OGLEN HER GUN OLUYOSUN HERAKLINA GELDIGI ZAMN BENIM GIBI HER AKLIMA GELDIGI ZAMN OLUYORUM AMA ELDEN NE GELIR (BARIŞ) GECENIN KARANLIGINDASIN GUNESIN İŞİGINDA KIMI ZAMN YANIMDASIN KIMI ZAMN RUYAMDA AMA HEP AKLIMDSASIN BUNU SAKIN UNUTMA BEBEGIM

  14. abi her ne kadar bjk lide olsan bu memlekette senin yerin kalbimizde bambaskaydı kader bu yazılmıssa bi kere daha fazla üstelenmesinin bi anlamı yok ama sen sarkılarınla ve o sürmeli gözlerinle daima kalbimizde yasayacaksın.barış manço dan sonra büyük bir sanatçımızı daha kaybettik sen daha çok gençtin umarım bundan sonra bu gibi üzücü haberlerle karşılaşmayız.MEKANIN CENNET OLSUN.Barış Akarsunun sevenleri ondan dualarınızı esirgemeyin

  15. BARIŞŞŞŞŞŞŞŞŞ SENİ GERÇEKTEN ÇOOK SEWİYORUZZZZ . AMA HER CANLI BİR GÜN ÖLÜMÜ TATACAK ERKEN OLDU AMA YÜCE ALLAHIN TAKTİRİ BU BODRUM TORBADA Kİ O KAWŞAĞINNN DİĞER BARIŞ LARI KAYBETMEMİZİ SAĞLAMALIYIZZZZ ( SENİ SEWİYORUZZZZZZZZZZZ ) )-:

  16. barış hayat bu işte kimidoğar kimi ölür sende bunun içindesin
    senjin ölümün hepimizi üzdü barış seni seviyorduk barış
    keşke bizim yanımızda olsay dın ama merak etme sen olmasan
    hep kalbimizdesin barış

  17. barış abı seni çok sevıyoruz . inanamadım senın öldugune hep kalbımız de olacak sın
    sen BITANE SIN MEKANIN CENNET OLSUN

  18. sen bizim hep kalbimizde kalacaksın barış akarsu

  19. seni unutmayacağız barış abi

  20. off off barış seni çoooooooooooooooooooooooooooooook seviyom ben umut

  21. öLümLe yaŞamı ayIran çİzgİ siyaHLa beYazı ayIRamazKi HeR yOLun sOnuNda ÖLüm oLsa Da seVenLeri KimSe ayIRaMazKi..
    seni cok seviyoruz.. sen hep bizimsin Barış AkarSu

  22. mrb bariş akarsu ya kan lazım olmuş galiba erken duysaydım verirdim kan pozitif 0 bendede var beni kultaran kişi gibi belki umut olurdu kanım o dizide bile evlenemedi kader allah rahmet eylesin

  23. mrb allah rahmet eylesin erken haberim olsaydı belki umut ya 0 rh pozitif kan verirdim beni kulltaran kişi gibi olmayı kim istemezdiki olmadı erken haberim kader yazdı yazıyı degişmez bariş akarsuyu kimse unutmaz dizinin son bolumlerı ayrılıgın simgesi gibiydi

  24. barıs abı senı çok sevıyorum ve sevmeyede devam edıcem sen sarkılarınla benım ve dıger butun hayranlarının kalbınde olucaksın mekanın cennet olsun nur içinde yat MEKANIN CENNET OLSUN NUR İÇİNDE YAT

  25. NEDEN SNSIN SN ÖLMEYİ HAK ETMİYOSUN SENİN İÇİN DAHA ERKENDİ SEN KALBİMİZDE SARKILARINSA DİLİMİZDE OLUCAK

  26. İLK TV DUYDUM VE ÖLDÜGÜNE İNANAMADIM ama inanmak zorundaydım ölüm hepimiz için kalbimizde olucan

  27. ölümün bizi çok üzdü demekki bu kadarmış ömrün demeye dilim varmıyor trafik canavarına kurban gittin.keşke o gece arkadaşlarınla gitmeseydin belki şuan aramızda olurdun.biz sana hasret kalmazdık o güzel gözlerin hep umutla gülmeye devam ederdi milyonlar ağlamazdı senin için seni çok seviyoruz sürmeli çocuk seni asla unutmayacağız

  28. barış akarsu neden gittin hala inanamıyorum neden bizi bıraktın offfffff

  29. sen gitin ama şarkıların senı yüregimizder yaşatacak barış akarsu sen yerinde rahat uyu seni hiç ama hiç unutmayacagızzzz:..

  30. yanlış anlamayın gamze ve UmuT

  31. ah barış ahhh
    bir saniye bile aklımdan çıkmıyorsun sankii yakınımı,arkadaşımı kaybetmişim. o kadar yakın hissediyorum seni.. anlamıyorum,,
    zaten hala inananamıyorum gittiğine. çok şükür hepimize ölüm varda Allah tan belki diğer hayatlarda yaşıyormuş derim ne bileyim işte. umut dünyası bu..
    dedim yaa ben hala inananmıyorum.. anlayamıyorumm..

  32. barış sen ölmedin benim kalbimde yasıyon sarkılarınla öle bi geçer zamnki

    UMUT

  33. barış seni çoooooooooooook seviyom dügünümüzün tarih ini belirlerken bu neydi böle askımmmmmmm Ben gamze

  34. barış ani. ben seni çok seviyorum. ama öldüğün içinde o kadar çok üzülmüyorum. çünkü Allah sevdiklerini erken alır yanına. demekki seni de seviyormuş. böyle düşünüyorum ve seni her zaman kahramanım olarak görüyorum. mehanın cennet olsun

  35. BARIŞ SENİ ÇOOOOKK AMA ÇOOOOOKK SEVİYORUM BU GENCECİK YAŞINDA DÜNYADAN UÇUP GİTSENDE SENİ ASLA UNUTMAYACAĞIZ… VE BEN ŞÖYLE BİRŞEY DÜŞÜNÜYORUM ÖNÜMÜZDEKİ 4 TEMMUZDA BARIŞ İÇİN BİRŞEYLER HAZIRLAYACAĞIM VE O GÜN HERŞEY BARIŞ’IN ANISINA OLACAK(ALLAH İZİN VERİRSE) VE ŞU UMUT DENEN ÇOCUĞA SİNİR OLDUM!!! BARIŞ TEK SENİN KALBİNDEMİ YAŞIYO HEPİMİZN KALBİNDE YAZŞIYO ANNESİNİ BABASINI AİLESİNİ BIRAKMIŞ SENİN KELBİNEMİ GELECEK!! YAZIK YAZIK O DÜŞÜNDÜĞÜN BEYNİNE YAZIK!!! BARIŞ AKARSU: DOĞUM TARİHİ:29 HAZİRAN 1979 ÖLÜM TARİHİ:4 TEMMUZ 2007 SEVGİLERİMLE 10 YAŞINDAKİ BARIŞ HAYRANI….****

  36. seni hiç unutmucaz barış abi sen bizim hep içimizdesin
    sen bizim için hala varsın

  37. barış bizi hiç düşünmedin mi?seni çooooooooooooooooooooooooook seviyodum hala sevicem İNŞALLAHCENNETtesindir…herkese sinir oldum senin öldüğün saat herkes hiçbir şey olmamış gibi proğramına filan deveam ediyolardı.ama inan sen ölünce yıkıldım sabaha kadar ağladım ama SENİ UNUTMAYACAĞIM HER ZAMAN BENİMLE OLDUĞUNU BİL SENİ HEP SEVEN DERYA

  38. canım barış abicim senide kaybettik allah seni bizden daha çok sevdi ve seni bizim yanımızdan aldı ama sen ölmedin kalbimizde yaşıyorsun

  39. barıs abı senı gercekten cıok sevıyordum heberı sevdıgım telefonda soyledı o an yıkıldım sen su mılyonların sevgılısı yalancı yarımdekı tarık sımdı hayatta yok ınanamıyorum ınanmak ıstıyorum ama ınan inanamıyorum herkesın bası sagolsun dualarım senınle abım allah senı mutlu etsın mekanın cennet olsun bıze gerıde kalan sadece senın o masum bakısın sen varya cok kotusun nasıl bırakıp gıttın oyun bozanlık yaptın abım senı cok sevıyordum varmı oyle kendını sevdır cekıp gıt kalbımdesın abım

  40. barış abi senı yenı tanıdım ama inan senı çaok seviyorum senı hiç ama hiç unutmayaçam ve işallah bizi görüyorsunudur senı çok ama çok seviyorum mekanın cennet olsun senı cokkkk seviyooooooooorum

  41. barış olmedi inanmazsanız inanmayın

  42. bariş ölmedi

  43. barış ölmedi bu bir komplo

  44. barış ölmedi herkese para karşılığın da yalan söyledim
    buna beni zorladılar
    HERKESE ÖZÜR DİLERİM
    Bana Bak ADam gibi yazılar yaz uLkUdAs

  45. BARIŞ AKARSU YU ÇOK SEVENLER ONUN OLDUGUNE INANMAZLAR OLMEDIYSE NEDEN OLDU NDESINLER ONUN DAHA ÇOK KARIYERININ OLACAGINIMI DUSUNUYORLAR OLDU DIYE KOMPLO YAPINCA.İNANIN ARTIK KAYBETTİK KAHRETSİN O GÜZEL SEVGI DOLU İNSANI ONU COK SEVIYORUZ DİMİ ARKADAŞLAR.UNUTMAYIM O STARI AMA UNUTULUR BIRGUN BAŞKA BARIŞ GELMEZ

  46. ONU KAYBETMEDİK KİMSENİN ULAŞAMAYACAGI BIR YERE SAKLADIK BARIŞ AKARSU HEP BİZİMLE SENİ UNUTMAK İMKANSIZZ

  47. SLM BEN SAMSUNDAN UĞUR BARIŞIMIN ÖLÜMÜNE ÇOK ÜZÜLDĞM AİLESİNE BAŞ SAGLIGI KENDİNE ALLAHTAN RAHMET DİLİYORUM ALLAH MEKANINI CENNET EYLESİN

  48. Öncelikleri şunları içimden gelerek ve üzüntü içerisinde söylüyorum. İnsanlar, doğar, büyür, ve ölür ama sen bizim içimizden çok erken ayrıldın be barış abi senin ölümün 70 milyonu üzdü tam bilmiyorum ama öyle tahmin ediyorum bilhasa ben yani barışlar hepimiz barışız hepimiz barış akarsuyuz bundan hiç şüpen olmasın. Bu dünyaya, bu millete, bu vatana, senin gibi barışlar gerek. Sen bizim her şeyimizsin, sen hep bizim kalbimizde, hep gönlümüzde olacaksın bundan hiç şüpen olmasın. Abiciğim tüm dünyaya sesleniyorum duyun sesimi: BARIŞ AKARSU ölmedi, o kalplerimizde, gönlümüzde yaşıyor, kim öldü diyorsa yalan söylüyor. O aramızda, o hep içimizde, bunu herkes böyle bilsin.Bütün insaları üzdün gidişinle eger o hastanenin önündeki televizyonun başında ki insanları bekleyenlerden haberin olsaydı bizi böyle bırakıpta gitmezdin bundan bende eminim 70 milyonda emin.belki bu dünyada kavuşamdık ama öteki dünyada kavuşuruz ama mezarının başına gelip bir kova su dökeceğimden emin olabilirsin.sana ait bilgileride de saklayacağım.kendine iyi bak öteki dünyada görüşürüz…

  49. barış abi hastanedeyken dualarımız yetmedi sana ama bu saatten sonra heran seninle 5 gün boyunca hep bir umut dedim inşallah dedim ölecegin hiç aklıma gelmedi yada getirmek istemedim…. dün gördüm seni rüyamda yine o .çten samimi gülüşün sürmeli gözlerin ve yine yaşama baglı sözlerin rüyadan uyandıgımda gözyaşlarımı tutamadım hayatta olmanı ve daha bi başarılı olmanı çok isterdim. biliyorum hayatta da olsan belki beni hiç tanımıycaktın ama olsun ben yinede seni sevececim sana söööz seni hiç ı,unutmayacagım…

  50. BARIŞ ABİ KİM NEDERSE DESİN VE NE OLURSA OLSUN SENİ ÇOOOOK SEVİYORUM…………SENİ RÜYAMDA GÖRDÜGÜM GÜNDEN BERİ TESİRİNDEN KURTULAMIYORUM AMA ŞUNU BİLİYORUM ORADA DA MUTLUSUN ORALARDA DA HEP BİZİMLESİN SEN CANIMSIN YA …

  51. barış abi öldüğüne daha inanamıyorum sen ölmedin hep içimizde kalacaksın

  52. barış abi sen bizim herşeyimizsin seni unutmayacağız seni çooooook seviyorummmmmmmmm

  53. EVET SÜRMELI GÖZLÜ ALFONSO BU YARISI BU SEK0LDE KAPATTIN.SANA YAKISAN BU DEGILDI BILIYORUM AMA YÜCE ALLAHIN B0R TAKDIRI BUDA ELDEN NE GELIR.SENIN IÇIN ÇOK AGLADIM.ILK GORDUGUM GUNDEN BERI HAYRANINIM.MEKANIN CENNET OLSUN SÜRME GÖZLÜM…HER ZAMAN KALBIMIZDESIN BARIS

  54. barış abi niye gittin ki durduk yere.biz senle haziranda tanıştık bir ay sonra gittin.seni çok seviyorum.barış abi.

  55. herkez fatiha okusun bu onun için yapıcaınız ilk ve son iyiylik olmu olur onuda çok mutle edrsiniz.

  56. S.a Ewt barış akarsu kimdi ? buna bana söylermisiniz .Vatanına ne yaptı neden bu kadr kişi öldğünde ağladı..Söylermisiniz bi şarkı söylüyo kültür yapıyo güya ve ölüyo herkez yasta hekez üzülüyo.

    Peki size bişey sorucam Kaç Bin şehit verdik olarda niye yas tutmadız?? Bir ermeni öldü ermeni oldunuz .Bir şarkıcı öldü şarkıcı oldunuz..Peki size sorarım bilerce şehiti bir kenara koyun sadece bir tanesine bile ağkladınız mı .Bir şehit olunca Sizde ŞEHİt oldunuz mu???

    Bunları bir düşünün …..

    uLKuDaS Site Yonetimi Kardeş Haklısın Yanlız Sonuçta Can Üzülmesinmi Millet Yani Ermeni Olunce Ermeni Olanları Kınadım Halende Kınıyorum

  57. senin unutmayacağız BARIŞ AKARSU

  58. barış için millet hem bu siteye gir barışı izle .yada istediğini yap rap yap rock yap hjç farketmez bend de proj bir rapçyim ama şu an barış abiyi dinliyorum hep de dinlicem başimiz sağ olsun

  59. Ben sadece kendi görüşlerimi aktardım ama bazıları olayı abarttıkça abarttı

    İLL3G@LiZ Yönetim Saygılarımla

    Kardeş Değerler Her Zaman Kaybedildikten Sonra Anlaşılır Biz Oyle Bir Miletizki Onlarca Şehidimize Ağlamaz Bir Ermeni Puştu İçin Biz Ermeniyiz Diyebiliriz Kınıyorum Onları Soyleyenleri Ben Ermenı Değilim Bne Türkoğlu Türküm Ermeniyiz Diyenlerde Ermenistana Gitsin Bu Ulşkenin Ekmeğini Yemesinler uLKuDaS SİTE YONETİMİ

  60. ya bırakın bu işleri kimler unutuldu kimler bi barış akarsuyumu unutmucaksınız iii adamdı hoş adamdı öldü kimi çıkıyo sen ölecek insan değildin kimi çıkıyo ölmemesi gerekiyo kimide çok genti diyo lan bu dünyada ölmemesi gereken tek insan hz muhmmed s.a.v bi barış akarsu ölmüş çokmu anasını satıyım daha barış çok gençti ee herşeye karıştığınız yetmiyoda şimdide allahın işinemi karışıyonuz kardeşim (By ŞeNtEpE)

  61. ben onu cok seviyorummmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm barış abi allah mekanını cennet etsin

  62. ya of senin öldüğüne hiç kimse inanamıyo allahım inşallah centene gider ve bizi izliyoonu çok seviyorum ve barış benim için yaşıyo ama kalbimde yaşıyo barış sanatçılardan bi başkaydı çok iyi çocuk o ölmeden önce ona bi sarılıp öpseydim

  63. Barış abi ben seni bu kadar sevdiyimi bilmezdim amademek ki seni çok seviyo muşum senin haberini aldığımda hıçkıra hıç kra ağladım keşke ölmeseydin ama ALLAH senin için bunu hayırlısı görmüş.belki ölmeseydin çok kötü şeyler olacaktı.
    keşke keşke ölmeseydin butün herkezi ağlatın.SENİ ÇOK ÖZLÜCEM SENİN İÇİN HEP DUA ETCEM.MeRvE.

  64. alah mekenını cennet yazsın seni çokkkk özlüyoruz barış abi seni çokkkkk seviyorum

  65. ben barışın adeta kopyasıyım ses benzerliğimin yanı sıra yüzümde benziyor ona. barışlar hiç ölmeyecek.

  66. barış barış barış… o benim herşeyimdi niye gittin hırçın saçlım güzel ve sürmeli bakışlım mbilki seni asla unutmayacağım…:(((

  67. aşkımmm hep kalbimdedsin sürmelimmmm I LOVE YOU THE GAME İS NOT

  68. barış abi için çok üzüldüm:Onun büyük bir hayranıydım:halada öyle çok üzüldüm onun için ağladım:

  69. barış abi için çok üzüldüm:ben onun 8 yaşındaki hayranıyım:onun için çok üzüldüm:o hiç ölmedi:bütün insanların kalbinde:Onu ÇOK SEVİYORUM

  70. slm arkadaşlar biliyorum üzgünsünüz barış akarsu çok iyi birisiydi ama size söz veriyorum abilerim ablalarım ve arkadaşlarım onu unutdurmucaz barış akarsu kalbimizde oldu kalbimizde olcak
    BANA BAK UĞUR SAKIN BİR DAHA AYNI HATAYI TEKRARLAMA MİLLETİN DUYGULARIYLA OYNAMA HELE BU SİTE ÜZERİNDEN SAKIN YOK NEYMİŞ BARIS AKARSU VİDEOSU HAZIRLIYORMUŞSUN MSNDEN GONDEREBİLİRMİŞSİN BARIŞ AKLARSUNUN TÜM VİDEOLARI İNTERNETTE VAR SEN NE SAYIKLIYOSUN
    uLKuDaS SİTE Yönetimi

  71. çok erken gittin nedensenin bir suçun yok hatta kimsenin suçu yok seni kalbimizde şarkılarınla şatacağızerken be barış çok erken gittin sanırım kaza yaptığında otda oturan taksi şöförleri kazayı yanınıza gelmişler ve saçların yüzünü kapatmış saçlarını çektikleri an kan gelmiş ellerine ve yüzünde barışın hafif gülümseme varmış hürrüyet gazetesinde okudum

  72. barış sen ölmedin

  73. Baris,butun Turkiye icin cok degerli biriydi.
    ayrica benimle ayni yastaydi,cok uzuldum,
    Tanri,onu bizden daha cok sevdiki erkenden yanina aldi, ben bunu dusunerek teselli buluyorum
    yoksa benimsonum bu uzuntuyle ruh hastalikleri
    hastanesi olacak,
    Ayrica, olen butun iyi insanlar, uzaya giderek birer yildiz olup gokyuzunde parliyorlar.
    yani Baris Akarsu’yu gormek istiyorsaniz
    Gokyuzundeki yildizlara bakin,onlardan biridir.
    Saygilar, sunarim TANHU

  74. BARIŞ ,BENİM ADIMDA BARIŞ SENİ ÇOK SEVİYORUZ SENİ ASLA UNUTMAYACAZ MEKANIN CENNET OLSUN ,SAVAŞTA AKAN BİR SU BARIŞ AKARSU

  75. ÇOK ERKEN GİTTİN BİZİ NİYE BIRAKTIN BARIŞ AMA BİZ SENİ BIRAKMADIK ÇÜNKÜ KALBİMİZDE YAŞIYOSUN ,MEKANIN CENNET OLSUN SENİ ÇOK SEVİYORUZ VE UNUTAMIYORUZ SENİ DUALARIMIZ SENİNLE BARIŞ AKARSU

  76. seni çok seviyoruz,niçin erken gittin daha çok genç yasındaydın senin bir suçun yoktuki,allah seni özene özene yaratmış mekanın cennet olsun

    SENİ ÇOK SEVİYORUZ

    BARIŞ AKARSU

  77. hiçbir santcı için bu kadar üzülmemiştim ama kalbimizde yasıyosun mekanın cennet olsun barış akarsu

  78. öldüğüne halen inanmıyorum ama inanmak zorundayım buna uzun müddet alışamayacağım resimlerine bakıp üzülmekten başka çarem yok gülüşünü ve sürmeli gözlerini çok özledim elimde ol
    saydıda saçından bir parça alabilseydim
    seni seviyorum eda…

  79. onceleikle allah baris kardesime rahmet eylesin mekani cennet etsin ailesine sabir versin allah sevdigi kullarini erken alirmis fani dunyadan yanina emin olunki O emin ellerde inne lillahi ve inne ilahi racuun

    ozgur anil

  80. seni hiç unutmucaz barış asla

  81. allah rahmet eylesin allah sevenlerine sabır versin allah sevdigini yanına alırmış barışıda aldı

  82. islam şuurumuz türklük gururumuz…

  83. barıs abim neden bizi bırakıp gittin sana ölümn yakısmadı be abim gidiişin herkesin yıktı ama beni yıktığı kadar değil aradan tam 11 ayy geçti ama ben hala san ağlıyorum güzel abim seni hergün gesi bağları ,resimdeki gözyasları,ıslak ıslak,yeterki ve daha birçok sarkıyla yasatıyorum yüreğimde seni unutmadım insanlar aynı sarkıyı dinlemekten bıkar ama ben seni dinlemekten hiç bıkmam bıkmadım bıkmicamda allah mekanını cennet eylesin demicem eminim su anda zaten oradasın ve bizi izliyosundur. biz senii unutmuyoruz en azından ben unutmuyorum sende bizi bekle en yakın zamanda görüsmek üzere bekle bizi barıs yalnız kalmıcaksın seni çoook seviyorum allah rahmet eylesin abimmm sen bitanesin

  84. canım barıs neden bizi bıraktın senim hep kalbimizde yasatacaz ismail yk olseydi daha fazla uzulurdummben ismail yk ya kurban olurum eger ismailiçin bise soyleyen varsa msn ye yazsın =funda-didar@hotmail.com

  85. ya ben daha barış abiyi unutamadım ben zaten amasaraya gitmiştim bu yaz gene gitcez ve barış abinin mezarını ziyaret etcem çok üzgünüm ki barış abinin öldügüne allah rahmet eylesin mekanı cennet olsun

  86. barııııııışşşşşşşşş sen ölmedin bizi yanlız bırakma seni çok seviyoruz

  87. barışım snn ölümünün üzerinden aylar geçti ve ben hala senin için yanar dururum bugün bişey oldu ve siz barış severlerle paylaşmak istedim bn hergün barışımın fotolarına bakar ağlardım ve bugünde öyle oldu bn barışımın resimlerine bakıpağlarken arkamda bir gölge gördüm bnm gölgemin yanında bir gölge daha barışım diye seslenip arkama bakınca birden kayboldu bu sendin bana göründün biliyorum barışım bana göründün ALLAH günahlarını affetsin barışım mekanıncennet kabrin nur dolsn barışım………….

  88. ben nusret izmirden.ben barışı sevmezdim adeta tapardım.onu çook seviyorumm.çook özlüyorumm.ne olur artık bitsin bu çile diyemiyorum ben ölünceye kadar barış akarsu ile yaşadıgımı anladım onunla öldüm artık ben ruhsuz gezen bir yaratık oldum.dualarımız senin için barış merak etme.seni ölünceye kadar sevecegim.mekanın cennet olsun…

  89. barıs akarsu bizim artık bir aile üyesi gibiydi cok seviyorduk nasılsa öldü iste inanamıyorum hala ona ALLAH’tan rahmet diliyorum mekanı cennet olsun AMİNNNNNNNNNNNN……………………………………………….
    hasan küçükaslan

  90. ya birisi sürekli barışa benzediğini söylüyor BARIŞla ilgili girdiğim sitelerde sürekli benziyorum diyor.Şunu kimse unutmasın kimse benim bitaneme benziyemez.O gıcıkda biraz olsun BARIŞı seviyorsa ben BARIŞa benziyorum diye ayak altında dolaşmasın.Ukala gıcık şey

  91. dünyada bu kadar zararlı insan varken neden barışımız sizce.Aslında ben buldu niye olduğunu alla sevdiği kullarını erken alırmış yanına.Ama ne dersem diyeyim yüreğimde olan bu acıyı durduramam.Bize düşen sadece elimizden,yüreğimizden geldiğince ona duğa etmek.O bizden bunu istiyor.Ne olur arkadaşlar barışımızı unutmayalım

  92. barış akarsuyu doğum gününde de bırakmıyoruz vee doğum gününü en içten dileklerimizle kutluyorr ahhal rahmet eğlesin diyoruz SENİ SEVİODUK BARIŞ HALA DA SEVİYORUZZ

  93. ALLAH RAHMET EĞLESİN DİYORUZZ

  94. ”” BÜYÜK BAŞKANA””’ SELAMLAR SÖKELİ MHP’Lİ GENÇLER

  95. ” ARTIK BU RERORİSTLERE BİR SON VERMEK GEREK BAŞTAKİLER BİRŞEY YAPAMIYOR AMA BİZİM ” BAŞKANIMIZ” OLSAYDI EMİNİM TERORİSTLERİ YOK EDECEK BİRŞEYLER BULURDU

  96. barış sen bizi nasıl bırakıp gittin ben şimdi kime özenecegim senden başka sevdigim tek sanatçıısın ama belki bazıkişiler seni unuttu am ben unutmuyacagım seni asla unutmicagım ve sen hep kalbimde olacaksın bak benim eger okulum olmasa saçımı uzatırdım ama ne yapayım okulum warama bu yaz şaçımı uzatacagım benim dee gözlerim seninki gibi sürmeli o ölmeden enson konuştugun çocuk bendim gerçi yoksun şuanda ama ne yapacagım ben sensiz ama seni unutmicam we unutturmicam hiçkimseye seni hem okuyacam hemde senin gibi şarkıcı we oyuncu olacam barış gerçi senin kadar güzel söleyemem ama yinede sölecem ve sini tüm dünyaya unutturmicam barış hani senin hep dedigin bi söz vardır hep olmak istedigin kişi ol die ve ben olmaya çalışacagım senin kadar güzel söleyecem barış ben şuanda 17 yaşındayım ama olsun seni kalbimden hiçbir zaman bırakmıyacagım maraşlı cihan seni unutmicagız

  97. henüz 12 yaşındayım ama barış akarsu küçücük yüreğimde büyük yere sahip onu çok seviyorum her zaman dua ediyorum acımı anlayın sizlerde onun için dua edin çooooook sevinsin arkasında olduğumuzu bilsin………….!!!!

    KARDEŞİM BARIS AKARSUYA VERECEĞİMİZ EN BUYUK HEDİYE DUADIR LUTFEN DUALARI EKSIK ETMEYELIM ARKADASLAR uLKuDaS

  98. seni cok seviyordum barış abi ama sen gittin bir daha dönmemek üzere biliyor musun senin şarkılarını çok seviyordum ölünceye kadar da seveceğim senin acile kaldırıldığın gün içime iğne batmış gibi oldu sanki ölüm içime doğdu da 3 gün sonra sen gittin senin şu sözlerin beni etkiledi ^^Hani insan ağlamak ister gözlerinden yaş gelmez hani gülmek ister yürekten gülemez hani birisini bekler o hiç gelmez işte o zaman ölmek ister de ecel gelmez^^ ben de seni bekleyeceğim ama gelmeyeceksin başımız sağolsun hepimizin bu formu hazırlayanlara çok teşekkür ediyorum

    BARIS AKARSUYU YUREĞİNDE YASATANLARDAN ALLAH RAZI OLSUN BARIS ISMI GIBI BARIS MUJDECESİYDİ DOĞAYLA İÇ İÇEYDİ BARISIN OLUMU GERÇEKTEN TUM SEVENLERİNİ UZDU BARISIN SEVMEYENI OLACAĞINA INANMIYORUM ZATİ BAZI ARKADASLAR BEN BARISIN KOPYASIYIM ÇOK BENZİYORUM DİYOR BELKI TIP OLARAK BENZEYEBİLİRSİNİZ YANLIZ BARISIN DIS GÜZELLİĞİNDEN ONEMLI IÇ GÜZELLİĞİYDİ SAYGILAR uLKuDaS Admin

  99. ya abı olum sana hıc yakısmadı sımdı sensız nası yasarım bu acıyı nıe bıze verdın ama sunu bıl yemın ederım senın omrumun sonuna kadar sewecwm senın delı gıbı asıgın rabıa

  100. bariş akarsu unutulcak insan değil hepimiz onu çok seviyoruz.

  101. seni yakından görmemiş olsam bile çooooooooooooook sewiyorum.kazanın gerçeklestiği kawşağında trafik işiklari konulmasini diliyorum

  102. keşke ölmeseydin barış abi seni çok seviyodum hayatımda en beyendiğim dizi yalanci yarim di ve en güzel ikilide barış akarsu ile merve sevi idi

  103. seni hiç unutmaım ayaca
    ğım.

  104. uzuldum nedıyecegımı bılmıyom

  105. BARIŞ AKARSU SEN HEP KALBİMİZDESİN

  106. Bu Mezarda SevdiğimVar

    Genç yaşta kara toprakta

    Uzakta dağlar altında

    Yalnız uyur buralarda

    Bu mezarda sevdiğimvar

    Canım sevdiğim

    Mezarda dikenli otlar

    Bende bitmeyen acılar

    Üstünde ıslak yapraklar

    Bu mezarda sevdiğimvar

    Canım sevdiğim

    Ben şimdi ne yapayım

    Onsuz nasıl yaşayayım

    Bırakın burda kalayım

    Bu mezarda sevdiğimvar

    Canım sevdiğim …… ya ne diceğimi bilmiorum ben barış abimi çok seviyorsum onun öldüğü gün intihara kalkıştım barış bizi bırakıp nasıl nerelere gidersin he söle.bu haberi duyuınca çok yıkıldım.hala kalbimde yaşıyosun barışımmmmmm…:’(

  107. SENİ COK AMA COK SEVİYORDUM BİZİ NEDEN BIRAKTI

  108. keşke hayata yani bizi bırakip gitmeseydin seni hep kalbimizde hatırlayacagız

  109. barış abi bizi neden bıraktın senın şarkılarını çok özledik şimsdi hayatta olsaydın ne güzel kılipler yapardın mekanın cennet olsun rabbim senide cennetine almıştır inşallah seni seviyortuz hiçbir aman unutmayacağız hep kalbimizdesin barış abiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiim

  110. allah rahmet eylesin barışım mekanın cennet olsun biz gelseye kadar bulutlar yatagın melekler arkadaşın olsun

    kalbımızdesın seni öldurmucez içimizde yaşıyorsun sen biliyorum bu sevenlerini yukardan izliyon ama sensizlik zor bee barışım

  111. bu gün ölÜmünün 2.yıldönümü seni ne qadar özlediqmizi bi biz bide allahmz bilir meqanın cennet olsun barış abi bilqi seni çoq sewenler war seni asla unutmayacaqız dualarımız seninle …

  112. Allah rahmet eylesin mekani cennet olsun.Baris seni cok seviyorum ve unutmadim.senin gibi sarkici bi daha dunyaya gelirmi bilmeme amma bence gelmez.sen cok baskaydin

  113. o güsel gözleri sımsıcak nefesiyle bizlere sarkılarını aktaran sürmeli gözlü dalgalı saçlaryla ılık bir rüzgar qibi esti geçti.. Bu dünyadan gitmiş olabilirsn ama benim için hala kalbimde ve yanı başımda yaşıyosun.. ALLAH ailene ve sevdiklerine bol sabır versin.. Dilerim ALLAH’tan yattıqın yer geniş mekanın cennet olsn!! SENİ ASLA VE ASLA UNUTMYCAM !!….. SEVGİLİ BARIŞ AKARSU

  114. SENİ KAYBETMETTİĞİM GÜN EN ACI GÜN OLDU.SENSİZ VE SENSİZ OLMAK ÇOK ZOR BEN YAŞIYORSAM SENİN ANILARIN İÇİN AYAKTA DURUYORUMM.SENİ ÇOK SEVİYORUM BARIŞ ABİİ. KİMSE SENİN YERİNİ BENDE DOLDURAMAZ SENİ BİR KEZ OLSUN GÖRMEK İSTEDİM .AMA OLMADI AMA ÖBÜR DÜNYADA İNSAN SEVDİĞİNLE DOĞARMIŞ .SEN OLMASANDA BİZLER SENİN ANILARINA SAHİP CIKACAĞZ KALBİMİZDE YAŞATACAĞIZ .

  115. o benim için ölmedi. onu seviyorum ve hep sevcem

  116. barış abi bizi niye bıraktın

  117. seni çok seviyordum lütfen şaka yaptım de

  118. sen olmasan hayat olmaz barış abiiiiiiiiiiiiiiiii

  119. seni okadar seviyorum ki her resmine bakınca ağlıyorum sensiz dünya zehir öldüğüne kabüllenmiyorum seni seviyorum barış abi

  120. aşqımsın hala sni unutamıyom şuan bile müziğini dinliyip ağlıyom bunu bize yapmaaaaaaaaaaaaaaaaaaa lütfen qeri dönnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn asqıııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııım

  121. her müziğini dinlediğimde her resmine bakdığımda ağlıyommmmmmmmmmmmmmm

  122. barışım sen hep kalbimdesin odam senin resimlerin ile dolu sen hiç ölmedin ki…AŞKIM BARIŞ AKARSU

  123. 29 haziran sabahı bartın-avara’daydm amasra ile aramızda yaklaşık yarım saat kadar yol farkı var..radio’da hala’m BARIŞ AKARSU’nun kaza yaptığını duyar duymaz bana bildirdi ben deniz’deydim..hemen eve gidip tv karşısına geçtim ve hep haberlere baktım 5 gün boyunca..ardından vefat ettiği bildirildi..eniştemn yiğeni BARIŞ AKARSU’NUN sanatçı olmadan önceki küçüklüğünden beri yedikleri içtikleri ayrı gitmeyen kişiydi..o giderken bende gitmek istedim hemde çoooook ama götürmediler şuanki aklım olsaydı canımı alsalar bile giderdim kimseyi dinlemeden..o kadar yakınındaykn gidemediğim için çooook pişmanım..ve onuuu çoook özlüyorum:(:(:(:(
    GİTTİĞİN YERLERDEN YER TUT BARIŞ BİZLERE..HEP BERABER GELİCEZ BEŞİKTAŞ’I İZLEMEYE!…..
    UNUTULMADIN,UNUTULMUCAKSIN…HEP KALBİMİZDE,HER DAİM AKLIMIZDASIN GÜLÜMMMM….TOPRAĞIN BOL MEKANIN CENNT OLSUN BİTANEMMM!..

  124. bizim komşumuzdu hep onunla konuşurduk ama artık yanyana konuşamıyoruz ve bende o günleri çok özledim

  125. yaa barış akarsu öldüğü zaman dışarı çıkıp yıldızları seyredip ağladım televizyon izlioduk abim bi açtı haberde barış akarsunun öldüğü açıklanıodu ayy bi tuhaf oldum dizisinide ASLA KAÇIRMAZDIK tam naz la birlikte olcakken dizide ,öldü.ama olsun ne yapalım ölümde YÜCE ALLAH ın emri.

  126. Baris akarsu.Kelimelerle anlatılmaz.En sevdiğim hemşerimdi.En sevdiğim sanatcımdı.Hayatta en çok örnek aldığım insandı.Neden hep iyiler gidiyor :(

  127. seni unutmyacağız içimizdesin daima…

  128. özledim seni

  129. onu kalbimde yaşatacağım o benim herşeyim bitanem aşkım sevgilim inşanlah ahirette buluşturur yüce rabbim amin seni çooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooook seviyorum

  130. seni unutmadık mekanın cenet olsun barış neolur ıslak ıslak bakma öyle seni seviyoruz barış

  131. Dün yine yapayalnız dolaştım yollarda
    Yağmurlarda ıslanan bomboş sokaklarda
    Gözlerimde yaş kalbimde sızı unutmadım seni
    Unutamadım unutamadım ne olur anla beni

    Unutmak kolay demiştin alışırsın demiştin
    Öyleyse sen unut beni yeter ki benden isteme
    Gözlerimde yaş kalbimde sızı unutmadım seni
    Unutamadım unutamadım ne olur anla beni

    Yıllar ikimizden de çok şeyler götürmüş
    Sen yeni yuva kurarken beni paramparça bölmüş
    Gözlerimde yaş kalbimde sızı unutmadım seni
    Unutamadım unutamadım ne olur anla beni

    Unutmak kolay demiştin alışırsın demiştin
    Öyleyse sen unut beni yeter ki benden isteme
    Gözlerimde yaş kalbimde sızı unutmadım seni
    Unutamadım unutamadım ne olur anla beni

  132. Günler sessiz mahsun sensiz
    Günler herzaman telaşlı
    Yanlış nerde aklım sende
    Suçum neydi kimdi suçlu sormadım
    Çektin gittin dinlemeden
    Bana bir şey söylemeden
    Yıllar sonra dönsen de boş
    Son pişmanlık neye yarar
    Herşeyin bedeli var
    Olmadı yar
    Son pişmanlık neye yarar
    Herşeyin bedeli var
    Buraya kadar
    Firar eder aklım başımdan
    Uçar gider
    Ziyan olmuş yıllarım
    Varsın olsun beter
    efe-_-can_@hotmail.ede gerçek barışı sevenler

  133. barış abi seni o kadar çok o kadar çok seviyorum ki kimseler bilemez ahh keşke yaşasaydın keşke ama allahın takdiri işte mekanın cennet olsun amin…

  134. barış abi seni çok sevdim eviyorum da reva mı bu be söle ne yaptık bunu nhak edicek canımı yanıyo her gece sana ve peçinden giittigin o zeynebe dua ediyorum allah sizi orfdada ayıtrmasın günahlarınızı affetsişn mekanınızı cennet etsin be ne kadar çok yazarsam yazayım olnmuyo acım dinmiyo tam aksişmne büyüyo dagılıyo vucuduma her gece yatarken aglıyorum i poosterin bile yok barne hak mı bu kötüler yaşarken sen öldün bodrum dan nefret ediyorum benim 4 temmuz ölüm günüm 29 hazirenda seni anıcam herkezin ölüm yıldönümünde anıyolar seni anmöadılar haksılık beni de yanına al ben şu an bile aglıyorum. senin dizilerini izliyorum hiç üzülmüyürum ama fotograflarına bakarken öldü yazılrı yazmışlar yıkılıyorum ozaman allah senin mekanını cennet etsin arkadaşlar lütfen abartıyo demeyin anlataman barış akarsuyu andımda içimdeki karartıyı sen gizli aglıoyorum aglarken içim
    güldü gözlerim
    bir günah gibi iime gizlerim
    aymnen bu şarkıdaki gibi onu anarken içime karartılar gitriyo nefens alaıyotum aglarkende boğazıma bşey oluyo anlatamıyorum yyaşıyorum be ölüyorumkeşke ben de senin gibi bikere ömlsem keşke ama ben hern ölüyorum barış abi hergün ölüyorum seni ne kadar seviyporum anlatamam yazdım ama dahha bununkadar 5 bin satır yazarım hiç üzülmüyorum öçünkü anlatılan sevgi olmayan sevgidir allah günahlarınızı affetsin mekanınızı cennet etsin sizi cennetine kabul etsin aminn lütfen okuyanlarda amin desim . SAKIN KÖTÜ ELEŞTİRMEYİN BİLİYORUM ONU SİDE SEVYOSUNUZ BUNU KENDİME SÖYLEMEM UZU OLDU AMA NEYSE CESARETİMİN BİTTİGİ TERDE ASARETİM BAŞLAR AKIN KÖTÜ BİŞEY YAZMAYIN. HERKEZ SEVER ONU SEVİLMCEK BİRİ DEGİL ÇÜNKÜ BEN HERGÜN ÖLÜYORUM BARIŞ ABİ. daha çok yazmak isterdim ama parmaklarım aradı ona feda olsuun ama okadar yazıcak sey varki yazaman 1 haftada. allah rahmar t eylesn mekn cennet olu. SENİ TÜM KALBİMLE ANIYORUM

  135. seni çok özledim bea abicim bu dünya neden böyle hep sevdiklerimizi elimizden alıo ağlamaya mı acı ckmeye mi geldik bu dünya ya….

  136. ben mustafa akkurt barış akarsu yu okadar çok seviyodum ki… keşke onu bi görebilseydim. onu çok seviyodum ama kader göremedim barış akarsuyu arkadaşımda çok severdi onla beraber barış akarsunun öldügüne agladık öldükten sonra bende arkadaşımla ayrıldım çünkü…benim okulum yüzünden ayrıldık bayadırda göreşemiyoruz onuda çok özledim.ama olmuo işte barış akarsunun ailesine yardım etsin yüce ALLAHIM başınız savulsun ve ben barış akarsuyu çok özledim ALLAH rahmet eylesin ve seni hiç unutmuyacam mekanın cennet olsun
    ,

  137. kimdir o şarkısından dolayı öldürülmş olabilr mi acba?

  138. bhhen kırıkaleden ömer akçalı barıs akarsunun hayranıyım ya ölmesi beni cooq üzdü o kadar coq üzdü ki bilemiorum ölmese daha ii olcaqmıs ama isde nasipp arkadaslar bize düsen sey burda sadece ona duaa etmektir :D allah mekanını cennet edsin amin :Dxd komando_71_15@hotmail.com

  139. şu anda yanımızda olmasan bile hep kalbimizde olucaksın

  140. rahmetli barış’ın tüm şarkıları var bende onun ölümüne gerçekten çok ama çok üzüldüm sanatçılar arasında beyenerek dinlediğim sanatçı barış’tı
    allahtan rahmet diliyorum meranın cennet olsun seni hiç unutmayacağız barış hep kalbımızdesın seni çok seviyorum

  141. abi seni hiç unutmadım unutmıcamda seni abim gibi sevdim ne olur mezardan çık gel

  142. iyikide gittin be barıs abi bu dünya vefasız dünya senlık deildi…baksana sen öldükten sonra yazıyorlar böyle birseyi oysaki sen yasarken actıgın sitende sadece 5 e posta almıstın…senin adınnı öldükten sonra duyanlar bile aglıyor.ARTIK NE KADARI GERCEKSE………

  143. rüyalarımda hep sen varsın

  144. barış abi sen ölmedin sen hala herkesin kalbindesin

  145. Herşey Böyleme Bitti Bukadarmı Yani ——ALLAH KAHRETSİN O KAZAYI——-

    Olsun ——ALLAH SEVDİKLERİNİ YANINA ERKEN ALIRMIŞ——-

  146. allah rahmet eylesin barış akarsuyu yani abimizi seni çok seviyoduk yinede seviyoruz herkesten bir fatiha okumasını istiyorum mekanı cennet olsun topragı bololsun barış abibin

  147. sen ayrılmadın aramızsan sen ALLAHA ulastın ALLAHIN sevgili kuluymussun ki seni yaslanınca acı vererek öldürmedi ama seni yinede seviyorduk canım kardesim…:(((

  148. Slm kuzen ne haber

  149. Bence bu tlfnu kırmak lazım

  150. Slm

  151. sen olmüyecektin

  152. KEŞKE ÖLMESEYDİN

  153. seni unutmucaz

  154. barış akarsu yerine vara biz öleydikya sanatcıların icinde birtane di ne diyelim mekanı cennet olsun

  155. Seni cok ozliyorsuz. Kaderin boyleymis, baris seni hic unutmicaz

  156. barış abicim sen çok ama çok seviyorum benim adımda barış yani adaşız abi neden bıraktın bizi niye söyle kalk söyle neden bu acıları çektirdin bize biz aşkı sevgiyi arkadaşlığı dostluğu herşeyi senin şarkılarından sözlerinden dizilerinden öğrendik şimdi biz nasl yaşıcaz söyle kalk söyle ne zaman resmine baksam veya herhangi bir şarkını dinlesem ağlıyorum seni çok seven adaşın barış.

    allah rahmet eylesin mekanın cennet olsun abicim.

  157. cennet mekanın olsun

  158. evet o kafşagı dönmeseydi herşeyherkes hayata devam edecekdiki barış o kavşagı dondü ve herkes bayıldı nefes alamadı yai hayat duru be barış neden geri dönmedin barışımmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

  159. Baris Akarsu bizi niye birakip gittin Merveyi niye gozuyasli birakdin..Seni cok seviyoruz hemde cokk.Biz senden yeni sarkilar beklerken sen bizi birakib gittin niye solermisin niye? Biz seni cok seviyoruz..Bazi insanlar Baris Akarsu olmedii Baris Akarsu bizimle diyolar bu doru amma biz senin her zaman burda olmani istioruz biz senin yeni sarkilarini istoruz bariss geri donn.Biri ciksin Baris Akarsu olmedi desin Baris akarsu yasiyo desin…nolurr ya desinler

  160. abicim seni çok özledik star tvde yine yalancı yarim oynatılıyor sabah saatlerinde denk geldi oturdum ağladım neredesin be abicim unutamıyorum seni neden yaşaatın bize bu acıyı mekanın cennet olsun abicim

  161. sen bizim hayla kalbimizdesin seni asla unutmayacağız
    mekenın cennet olsun

  162. bugün doğum günün abii ama senin olmadığın hergün sehir biraz fazla hüzünlü oluor ve senin gibi çok değerli bi abimizi kaybettiğmiz için çok üzülüoruz nerden başlasam ki seni anlatmaya satırlar hiç bitmez saatler yetmez snei anlatmaya sen kısacası gerçekten adam gibi adam harbi bi sanaçtıyçın abii bugün hergünden biraz daha azla özlüoruz seni şarkılaırnı dinlerken bile gözlerimiz hala doluorsa sana teşekkür ederiz sana minnetarız ….mekanın cennet ruhun ferah olsun ……Gözlerin boşluğa dalıp gider sahipsiz bakışlaırnnn…….benim olsun isterimm…..

  163. taktiri ilahi hepsi isyan etmeyin bence isyan ettikce günahkar olur onuda üzersiniz kalbimizin bir yerinde yasıyor o sadece hiç unutulmamak şartıyla allah gani gani rahmet eyselsin
    mustafa aktaş

  164. yalancı yarimi baştan sona izledim tekrar barış akarsu sen çok erken gittin aramızdan allah rahmet eylesin birgün mutlaka mezarına geleceğim… öldüğün gece hayatımda ilk defa ağladım…seni unutmayacağız…

  165. Allah rahmet eylesin bu biza cok buyuk bir aci hepimiz onun icin dua edelim

  166. Allah rahmet eylesin bu hepimiz icin cok buyuk bir aci mekani cenet olsun hepimiz onun icin dua edelim

  167. barıs akarsunun ölümünü halen kabullenemiyorum.hergün onun şarkılarını dinliyorum gözyaşlarına boğuluyorum.ben ilk defa bi sanatçıya bukadar hayran olmuştum.şimdi onun eserleriyle avutuyorum kendimi.abim yerinde rahat uyu.sevenlerin seni hiç unutmadı ve asla unutmayacak.

  168. BARIS AKARSU SEN BENIM KALBIMDE HEP OLMEZ KIMI YASIYORSUN BEN OZ OLUMUME RAZI OLARDIM AMMA SENIN YOK SENI SEVIREM BIR ABE KIMI.imza: H.COSQUN

  169. barış abi bizi neden bıraktın senin tüm şarkılarını ezberlemişim ve benim adımda barış

  170. barış akarsu yun en sevdiğim şarkısı otomobil uçar gider idi .


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Bir Cevap Yazın

Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

Diğer 56 takipçiye katılın