Allah Dostlarından Sozler

allah dostları resimler SözlerAllah için haline sabreden fakir ,Allah a şükreden zenginden daha değerlidir.Haline şükür edebilen fakir ise şükür eden zengin ve sabır eden fakirden daha üstündür

 Allah için haline sabreden fakir ,Allah a şükreden zenginden daha değerlidir.Haline şükür edebilen fakir ise şükür eden zengin ve
sabır eden fakirden daha üstündür. (Abdulkadir Geylani Hazretleri)

O nu (allahı) andıkça, seviyorsun demektir.O seni anıyorsa sevilenlerdensin !(Abdulkadir Geylani Hazretleri)

Gururlu olmayınız, Nefsinizle mücadele riyazet ediniz Peygamberimiz(s.a.v) hep riyazet çekmiş, zenginlik istememiş,
arpa ekmeğini bile doyuncaya kadar yemememiştir.(Mevlana Celalettin Rumi Hazretleri)

Az konuşmalıdır.Altı yerde dünya kelamı ile meşgul olanın otuz yıllık kabul olunmuş ibadeti red olunur.
Mescidde ,ilim meclisinde, ölü yanında, kabristanda, ezan okunurken, Kuran-ı Kerim okunurken.(Mevlana Celalettin Rumi Hazretleri)

Ben tenden kurtulurum ,o hayalden kurtulur,varayım kavuşmanın sonu böyle bulunur.(Hz Mevlana C. Rumi nin vefatından önceki sözleri)

Edeb; hududa riayet etmektir. En büyük edeb ilahi hududu muhafazadır.(Abdulhakim Arvasi)

Küfr ve cezanın zamanla alakası yokktur. Tek anlık küfrün cezası ebedidir.(Abdulhakim Arvasi)

Kuran şifadır. Fakat şifa, suyun geldiği boruya tabidir. Pis borudan şifa gelmez.(Abdulhakim Arvasi)

Allahdan birşey istiyen, ona sıfat ve isimleri ile dua eder. Fakat zatını murad eden ,ona ancak zatı ismi olan ^^ALLAH^^ ile yönelir.
(BAYEZİD-İ BİSTAMİ HAZRETLERİ)

Küçük günahlara ehemmiyet vermeyen, kısa zamanda büyük belalara düşer.(AHMET ASIM ANTAKİ)

Bi hata işlediğinizde , Allahtan mağfiret (bağışlanma) isteyiniz, çünkü Hatalar,insanlar yaratılmadan önce yaratılmıştır.
Bütün helak hatada ısrardadır.(CAFER-İ SADIK)

Namaz her takva sahibi için yakınlıktır. Hac her güçsüzün cihadıdır.Bedenin zekatı oruçtur.Amel etmeden karşılık bekleyen
yaysız ok atana benzer.(CAFER-İ SADIK)

Takvadan üstün azık yoktur. Susmaktan güzel şey yoktur.Bilgisizlikten zararlı düşmen yoktur.Yalandan büyük hastalık yoktur.(CAFER-İ SADIK)

Bir kimsenin rızkı daralırsa, istiğfara devam etsin !(CAFER-İ SADIK)

Bir kimse sevdiği bir malının elinde kalmasını isterse baktıkça ^^maşaallah La illa billah Allahın dilediği olur.Kuvvet onundur^^desin (CAFER-İ SADIK)

Başkaları okuduklarını, Arifler ise bulduklarını söyler. Tevhid eşyaya yok gözü ile bakmaktır.(EBU ALİ DAKKAK)

En büyük nimet nefs den kurtulmaktır.Çünkü kul ile Allah arasında en büyük perde nefisdir. O halde esas iş nefsi köreltmektir.
Hayat nefsin ölmesinde, kalbin dirilişi nefsi öldürmededir.(EBU BEKR SEYDELANİ)

Ömrünü faidesiz boş şeyler ile geçiren, tarlaya tohum ekme vaktini kaçırmış olur. Vaktinde tohum ekmeyen ise hasat zamanında pişman olur.(Ebu BEKR SIDDIK)

Ne söyleyeceğine, ne zaman söyleyeceğine dikkat et !((Ebu BEKR SIDDIK)

15 Yorum

  1. çok güsel olmuş…..ülkücülükde gerçektir her zaman tebrik ederim

  2. Allah bizi dostlarımızın ihanetinden korusun düşmanlarımızı zaten biliyoruz

  3. İNŞŞ KARDEŞ.. EWET ÇOK GUZEL OMUŞ ALLAH RAZI OLSUN…

  4. Sevda nedir ki hakka olmayınca Kavga nedir ki hak için olmayınca
    Ölüm nedir ki şehadet olmayınca
    Rabbim sizi sevsin ki şehitlerden olasınız
    es selamun aleyku Şehit gibi yaşamadan şehadet nasip olmaz

    EZAN DİNMEZ BAYRAK İNMEZ NE MUTLU TÜRK’ÜM DİYENE

  5. İLİM SERVETTEN ÜSTÜNDÜR ÇÜNKÜ SERVETİ SEN KORURSUN,OYSAKİ İLİM SENİ KORUR,HZ ALİ

  6. harikaaaaaaaaaaaa

  7. Bi hata işlediğinizde , Allahtan mağfiret (bağışlanma) : allah diyorki ne hata yapıyorsan yap iki şeyle yanıma gelme (zina)( faiz) herşeyini bagaşlarım

  8. çok güzel allah razı olsun sizlerden arkadaşlar rabbim tüm islam aleminin hayırlara vesile olmasını eylesin inşallah

  9. GÜLE GÜLE GÜNAH İŞLEYEN AĞLAYA AĞLAYA CEHENNEM E GİRER (HADİSİ..ŞERİF)

  10. TOPLUMA WERDIHIN BILGILER GÜZEL HEMDE ÇOK GÜZEL TÜRKIYE BU ŞEKILDE SIRTI YERE GEL MEZ GELEMEZDE ZATEN İMAN YÜREHI İMAN GÜCÜ WAR SA SEDAT ABİ WER DIHIN BILGILER DERS OLARAK SÜPER MUTLU SENELER DILERIM ALLAH TÜR Ü KORUR İNŞALLAH AMİN AMİN AMİN

  11. miliyetçilik veya ırkçılık yapan cehheneme gider

  12. Dünya ve ahiret iki kuma edinmek gibidir.birisini darıltsan ötekisi sevinir birini sevindirsen diğeri üzülür.Gavsı Bilvanisi hz.leri ks.

  13. bunları yapanlardan ALLAH razı olsun KANDİLİNİZ MÜBAREK OLSUN,

  14. İNSANA NEYİN VAR DİYE DEĞİL HALA NEYİNİ KAYBETMEDİN DİYE SOR…

  15. Kimse göründüğü kadar iyi anlatıldığı kadar kötü değildir.
    ( Kadir Çakr )


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s

Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

Diğer 61 takipçiye katılın