Sedat Peker Aynadaki Reis Kitabı

Aynadaki Reis / Sedat Peker’in Sıradışı Yaşamı

“Devletin Derinliklerinde”, “5-6-2 Tamam Reis”, “Madalyalı Mahkum”, “Kasadaki Dosyalar”, “Kırmızı Klasör” kitaplarının yazarı Saygı Öztürk, Hürriyet, Sabah, Star ve Gözcü gazetelerinde gündem yaratan haber ve röportajlarıyla “basın oskarı” sayılan Sedat Simavi Gazetecilik ödülü başta olmak üzere 4 kez Türkiye Gazeteciler Cemiyeti, 3 kez Çağdaş Gazeteciler Derneği, Ankara Gazeteciler Cemiyeti, değişik meslek kuruluşlarının 30′dan fazla ödülünü aldı.
Ünlü Gazeteci-Yazar Emin Çölaşan’ın “Araştırmacı gazeteciliğin günümüzdeki önderlerinden” dediği Saygı Öztürk, ilginç bir yaşamı olan Sedat Peker’le ilgili belgeleri taradı, kendisiyle, sorgucularıyla konuştu, yaşananları yazdı.
“Göbek adı olduğu için” dese de, yakın çevresi ona “Reis” diyor. 17 yaşındayken cezaeviyle tanıştı. Hayatının bir döneminde uyuşturucu kullandı. Sonra uyuşturucu satıcılarının korktuğu isim oldu. Sedat Peker, “İçinde rüyaları, hülyaları, hayalleri olan, çok güzel, mutlu, şiddeti bünyesinde barındırmak istemeyen gayet güzel idealleri olan bir çocukluğum vardı. Tabii toplum veya kader insanların üzerine gelirken sizin hayallerinizi hesaba kattığına inanmıyorum” diyor. Peker’i dinliyor, belgeleri inceliyorum.

- Hangi siyasetçi, polis şefi ve askerle ilişkisi var?
- Karıştırdığı ve azmettirdiği olaylar neler?
- Askerliğini niçin yapmadı, silah ruhsatı nasıl aldı?
- “Yeşil” kod adlı Mahmut Yıldırım’la buluşması niçin önlendi?
- Alaattin Çakıcı’yla hangi olayda karşı karşıya geldiler?
- Adliyeye, Emniyete giriş çıkışlarda niçin gülüyor?
- Hangi takımı tutuyor, şike olaylarına giriyor mu?
- Hangi partiye oy veriyor, ülkücü olduğunu niçin söylemiyor?
- Polis ararken o nereye gitti, savcılığa ambulansla mı geldi?
- Cezaevinden bana gönderdiği mektubunda neler yazdı?
- Emniyetin telefon kayıtlarına (x kişi) diye geçen kişi kimin yakını?
- Çakal ve domuza niçin kızıyor, timsahı niçin seviyor?

BUNLARIN TUMUNU BU KITAPTA BULABILIRSINIZ

35 Yorum

  1. bende sedat pekerin hayatını merak eden bir kişiyim. onunla ilgili öğrenmek istediğim o kadar çok şey varki. kendisini yakından tanımayı da çok isterdim üstelik. her insanın hayatında belirli dönemlerde inişler ve çıkışlar mutlak olacaktır. fakat kimi insanların yaşantısında bu oldukça fazladır. sedat pekerin hayatı da bu şekilde sürüyor. kalbinin çok çok temiz olduğuna inanıyorum. yaşayan insan için temiz kalmak çok zordur. 22 yaşındayım benimde hayatımda bu yaşıma dek bi çok kirlenmişlik olabilir. cezasının bitmesini çok istiyorum. allah yardımcısı olsun kalpten söylüyorum…

  2. Okuduğum en güzel kitaplardan birisi…asla bitmesin istedim…REİS’in yeri kalbimizde çok farklı…ALLAH’a emanet ol reisim…

  3. Helal Olsun ABicim

  4. s.a sedat abi nbr hayat nasıl bende snn gibi olmayı cok isterdim ama snn bi yanlısın fakir fukaraya yardım etmemek ama bn yardım edicem abi merak etme hadi simdi kal saglıcakla

  5. aziz reisi sen resmen suçladın kardeş reisin fakir fukaraya yardım etmediğini nerden çıkardın sen bunu sana tüm türk vatandaşı ıspatlar kardeş
    sn.sedat peker yardıma ihtiyaç insanlara yardım eder bu demek değildir ki herkese ama elinden geldiği kadar araştırıp fakir gorduğu ınsanlara yardım etmiştir gerek ramazanda gonderdiği gıda yardımlarıyla gerek diğer şekillde

  6. aynadaki reis kitabını bnede okumak istiyorum baskısı yok bulamadım elinde bu kitap olanlardan ricam bu kitabı okumam için yardım etmeleri

  7. ülkücü genclik melih baba CcC

  8. SEDAT ABİ EN COK SENİN HAYRANINIM SENİN GİBİ OLMA YOLLUNDAN GİTMEYE CALIŞIYORUM REİS SLM LAR ÜLKÜCÜ HAREKET ENGELENEMEZ

  9. SEDAT PEKER ABİMİZZZZZ BU YOLLAR SANA HELAL SENİN İZİNDEYİZZZZZ VE ÖLE DEVAM EDECEZZZZZZ BUNA KİM VE KİMLER TARAFINDA KARŞI KOYULSAA BEDELİNİ CANLARIYLA ÖDEYECEKLERRRRR SEN İÇERDESİN AMAAA BİZİM İÇİN HEP DIŞARDASINNNNN EN AZINDAN BENİM İÇİNN HEP DIŞARDASINNNN SEDAT ABİMMM SELAMLARRRRRR…………………………KOCA REİS………………………..SEDAT PEKER…..

  10. AMCAAAAA ARTIK GEELLLL BIKTIMMM SENSIZLIKTENNNNN

  11. MERHABA ABİ GÖNLÜMÜZÜN HER ZAMAN TAHTISIN BUNDAN KİMSENİN ŞÜPHESİ YOK SENİN YERİNE GEÇMEYE ÇALIŞAN İNSANLAR ŞİMDİ YOKLAR:)HİÇBİR ZAMANDA OLAMAYACAKLAR KALBİMİZİN LİDERİ SENSİN

  12. abım be inan seni ben harbiden çok seviyorum babamdan bile çok abim a.e.o dularım senınle abım KARAGÜMRÜKLÜ

  13. Reis sen dünyada tek vazgeilmeyecek kişisin
    bu ülkenin sana cok ihtiyacı var senin değerini kıymetini bilmeyenler erveya gec pişman olup yaptıklarından utanacaklar
    yüce yaradan cezalarını versin abi
    sen nasılsın inşallah salık sihatın iyidir
    allaha emanet ol abi kendine cok dikkatb et
    senin gibi biri bi daha bu memlekete kolay kolay gelmez abi

  14. SELAMÜN ALEYKÜM SEDAT REİSİM. İNŞALLAH AFİYETTESİNDİR. REİS BU SIKINTIYI SEN YAŞAMAK İSTEMEZDİN ŞÜPHESİZ.MAĞDURSUN HERKES BİLİYOR. OYSAKİ TABİRİ CAİZSE ŞU KELİMELERLE İFADE ETMEK İSTİYORUM, ( Kimsenin etlisine sütlüsüne bakmamak varya ) , ( Bana dokunmayan yılan bin yıl yaşasın ) olayı vardırya, işte REİS SEN BUNU YAPAMAZDIN. YARATAN RABBİMİZE LAYIK KUL OLMAK. ÇOCUKLARIMIZIN GELECEĞİNİ TEMİN EDEBİLMEK . HAKSIZLIKLARLA MÜCADELE ETMEK. GÜÇSÜZÜ KOLLAMAK. VE DAHA ÇOK SAYIDA GÖREVLERİN VARKEN KAYITSIZ KALMAK SANA YAKIŞIRMIYDI. SEN REİSSİN.GÖNÜLLERE TAHT KUMUŞ REİSSİN. MÜCADELENDEN , DURUŞUNDAN ANLAŞILMAKTAKİ DERT EDİNMİŞSİN ÇİRKİNLİĞİ VE HAKSIZLIĞI. OYSA SANA MİNNET BORÇLUYUZ BİLİYORUZ. HEPİMİZ SEDAT PEKERİZ. AMA SEN REİSSİN. ALLAHA EMANET OL REİSİM.

  15. arkadaşlar elinde ”AYNADAKİ REİS” kitabı olan varsa lütfen bitkin_reis80@hotmail.com msn adresini eklesin…lütfen…

  16. Bu kitabi internetten okumamıyoruzmu?

  17. biz kitabi bulamıyoruz ki internetten okuyabilelim kardeşim kitap piyasada yok

  18. bana yasaklandıgı soylendı dogrumu acaba:S

  19. bende arıyorum bulsmıyorum bi türlü:S

  20. evet yasaklanmış kardeşim piyasada yok

  21. s.a merhabalar ben turgay 17 yaşındayım RİZE liyim . reisim allah başımızdan eksik etmesin…seni seni çooook seviyorum inşallah bende senin gibi olurum reisim seni kendime örnek alıyorum inşallah enkısa zamanda aramıza dönmeni çok istiyoruz .
    allah seni başımızdan eksik etmesin allaha emanet ol sedat abi k.i.b

    RİZE Lİ TURGAY :d:D

  22. acaba nerden bulabiliriz. elinde olan birisi varsa bana göndersin parasını veririrm :S

  23. KARDEŞİM KITAP PIYASADA YOK

  24. ama okuyan birilerinde de mi yok bulmam lazım :S

  25. bilmem

  26. selamın aleykum ulkudaslar bu kıtabı nerede bulabılırım eger bana yardımcı olabılırsenız sevınırım

  27. parası ne ıse verırım kımde olursa olsun nerde olursa olsun bana o kıtabı bulabılen varsa cok sevınırım cokda yardımcı olurum

  28. EWT BNDE BULAMIYORUM ARKADASLARR KİTABIIIIII
    BULABİLECEGİMİZ YER VARSA BİRİ YARDIMCI OLSUNNNNN

  29. bu kitabı nereden bulabilirim bursalı olan varsa yardımcı olabilir mi?

  30. kardeşim kıtap piyasada yok suan

  31. bende sedat pekerın hayatını merak edenlerdenım hemde hemserı sayılırız karadenızın akcakoca karatavuk koyundenım ama sedat peker hayranıyım ona olan sewgım hıc gıtmedı ona olan hayranlıgım hıc gıtmıcek turkıye gıbı bı mıllete senın gıbı bır reıse ıhtıyac var reıs REIS SANA SONSUZ MINNETARIM ISAAALAH ILERIDE YUZYUZE GORUSURUZ KURTLAR OLMEZZ OLSEDE GOMULMEZ GOMULSEDE CURUMEZ CUNKU BIZ TURKUZ TURKKK BUNU TUM DUNYA DUYSIUN

  32. Selamun Aleyküm Arkadaslar Son Yorum Baya BIr Zaman Önce Olmus Gelci Ama Ben Yinede Sonradan Okuyacaklara Bilgi Vereyim. Bu Kitap Ciktigi Yil Ilk Baskisinda Hemen Yasaklanmis Yani Satilmiyor Ve Baska Basikisi Da Yapilmiyor . Yani Bosuna Kitapcilarda Aramayin Belki Sansiniza Kitap-Pazarinda Falan Bulursunuz Oda Büyük Sans Ister ..Ben Yillardir Aramadigim Aratmadigim Yer Kalmadi .

  33. Ben 2008 yılın k.maraş etipi kapalı ceza evinde okumuştum şu an evde duruyor kitap ama ben hakkari yüksek ovada haruna karakolun da vatani görevimi yapıyorum kitabı size göndermek isterdim ama cok uzak tayım Allah kısmet ederse teskereden sonra sizin gibi ülküdaş larıma göndermek isterim:)

  34. kardesmm bnn afyonn kocatepe üniwerstesnde ögrencymm bnaa acll lazımmm kıtapp enn kısaa zamnndaa gnderr lutfennn ne gerekırse yaparımmm 5434612317 nmaramm bna lazmmm kıtapp herr kezzz bilsinn buu ulkede kımlerınn kahrmnn oldugunuu cwpp bklyrmmm sendenn

  35. selamın aleyküm bu kitabı netten okuyabileceğim bir adres var mı iş nedeniyle bilg. başındayım genelde


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Bir Cevap Yazın

Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

Diğer 61 takipçiye katılın